Ne , nu fasen !

måste jag ta tag i det här bloggandet , vill ju skriva lite varje dag .. Men det är så svårt att komma på vad man ska skriva om :s
Idag så åkte jag , älskling & William till strömsund och hälsade på Tony o Carola och deras lilla Amelia :) ! Gud så söt , se bilden här nere :)
Får la hoppas på att syster med sällskap kommer förbi en sväng ikv också...
Imorgon blir det kalas klockan fem , för Tommy (: blir nog skoj det ! Jag vagde William för någon dag sen , nu väger han 8700 & är 76 lång , våran stora kille ! Babblar på för fullt gör han med , men lite savårt att fatta vad han verkligen säger , två ord kan han klart , och det är nu "titta" och "e de" , hehe ,, sötnosen !!
Måste få tag i Angelica med så man kan åka till Rossön och träffa henne och Liam , har bara träffat dem en enda gång sen Liam föddes och han är ÖVER ett år !! Herregud  säger jag bara :s men det ska de bli ändring på i helgen :)
här kommer det lite bilder ! Ha de bra :)
Amelia <3
våran sötprupp ! <3

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ja nu jäklar ska vi träffas! Men de blir lite svårt att träffa oss i Rossön :P Vi är nästan aldrig där tyvärr! Å så stor William har blivit. Go killen! Kramar

2010-09-19 @ 10:23:13
URL: http://angelicanorlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0