Mormor tid..

.. det fick iaf lille Wille idag :) Mormor tog sig en promenad med busfröet , eftersom syster & jag ännu en gång gav våran stackars loppis en chans att bli av med lite saker , kom det några kunder ? Icke då :o va fasen gör alla människor på byn ? Nån kunde la ha tittat in iaf , eller ? Satt där nere i cirka två timmar i hopp om att sälja då vi hade sktivit tag 3 betala för 2 ! Men fasiken heller :(

Imorse traskade vi hemifrån strax innan elva för att gå på babyträffen som är på onsdagar , som vanligt vill jag ha med mig systeryster då jag vet att hon gillar att busa med små barn :) ! men hon va knappast klar då jag kom ner på byn , kom på babyträffan strax efter halv tolv , inte gjorde det så himla mkt ... Sara va där med sina små tvillingar , eller små ? det är väl fyra månader nu skulle jag tro :) tiden går såå fort så fort !! William busade lite med gótrollet Scott , och som vanligt är det härligt att bara sitta & snacka lite skit med andra mammor ! :) Mer av det !

Annars är allt bra med oss iallafall :) Jag har idag börjat med GI-metoden (heter det så?) , ska försöka gå ner några av de kilona som inte försvunnit efter graviditeten ! Kommer kännas så mkt bättre för mig , man går och klagar varje dag på hur man ser ut , men varför klaga då man inte gör ett skit åt det ? så nu ska det bli ändring på det .. Väger nu 62 kilo , vilket är alldeles för mycket för att bara vara 156 lång , tycker jag ! så mitt mål är 55 kilo ! jag SKA klara det , inte ge upp !
Alltså GI är inte så himla svårt , det enda man inte ska äta är kolhydrater , så ingen potatis eller pasta & absolut INTE godis , men fett får man äta av :) brabra !! Jag vet ju att det funkar eftersom det har gett resultat på syster :)

Nu ska jag traska iväg till min älskade mor och se om hon behöver någon hjälp i köket ! :)
ha de bra , kramar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0