Städat !

det är vad jag har gjort ikväll , känner mig duktig för en gång skull ! haha ..
möblerat om , dammsugit och dammat lite (; kan behövas det med ibland .. Eftersom Ajax har varit sjuk nu ett tag ( om jag inte har sagt det så fick han någon infektion på halsen , det blev en böld som opererades bort och han fick gå med slang ett tag ) så har det samlats en del hundhår inne kan jag lova ! men nu är det rent och fint :) !!!!
hm , imorn åker jag troligtvis till strömsund med pappa min , han ska på banken och då tänkte jag följa med och fixa lite saker , lämna lite bebiskläder till Tony & Carola , hon ska ju snart föda , så de ville ha lite kläder :) har nog en del kan jag lova (: hehe ..
satt och tänkte lite innan , fasen vad jag har det bra , en underbar pojkvän som verkligen älskar mig , vi har en helt underbar son , och sen världens gosigaste och härligaste vovve ! :)
I veckan , ja då bär det troligtvis äntligen av ner mot de "öppna" landskapen , min födelseort & allt jag vuxit upp med SMÅLAND ! :) som jag har längtat , åh vad det ska bli skoj , en resa med de bästa :) min lilla familj och mina två underbara syskon ! :)
saknar verkligen min syster nu ska jag säga er ! hon kommer inte hem något , utan ska vara borta ännu längre ( ja hon är på resa) så jag får inte träffa henne förrens vi ska åka ner ! men det ska gå fort tills dess kan jag lova ! nu är jag trött !
här kommer iaf lite bilder :) Kramaaar <3


Kommentarer
Postat av: Emma

Heej Gumman!

Vad söt han är eran lilla kille & vad stor han blivit! Vart är Emmi nånstans? Nu blev jag ju liiiite nyfiken ;) Tänkte på det att om du kikar in på www.tescho.se och väljer ut en design så hjälper jag dig gärna med att lägga in den. Eller om du hittar en design från något annat ställe. Hjälper dig gärna, så du vet det :) Många kramar & pussar!!

2010-07-19 @ 17:12:16
URL: http://stripped.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0