sommar & sol

å vad det är härligt ! Massa sol , man blir sååå glad :D ! Det enda negatvia är alla mygg,knott & brännmya :/
William var så ledsen i förrgår då han skulle sova , det gick verkligen inte , tillslut gav vi han alvedon & då somnade han  så antingen är det en tand på G eftersom han har blivit lite gnällig på dagarna med då han inte vill vara på golvet lika mkt , och han vill verkligen "gnugga" tandköttet mot allt han får tag i ;p :)
Men ni skulle ha sett lillponken då han badade , han var så himla glad , han verkligen sprattlade i vattnet , när jag lyfte upp han lite ville han ner igen :)
Idag är det äntligen fredag vilket betyder att älskling jobbar till 4 sen är det helg för oss :) myspys .. Imorn åker vi nog till ström på markanden och kikar lite :)
Just nu ligger William i sängen och "läser" i Vi föräldrar , gópojken !! bara sen jag skrev sist har han blivit duktigare på att "åla" , han drar ett ben mer uppåt , han är så söt ;)
Idag ska vi boka våran smålandsresa :D !!! det blir tåg iaf , måste bara prata med bror så han vet om det med , men vi kom fram til att det är lättare för oss alla , micke & emelie slipper köra massa bil , och det är ju egentligen säkrare att åka tåg än bil (:
nu är det bara boendet som vi måste fixa där ner , men det ordnar sig alltid :) har ju massa vänner & så där nere :)
ne , nu ska jag ta och fixa lite här , sen ska vi ut i det fina vädret .. glömde säga det , Angelica , jag hoppas verkligen vi hinner ses innan vi åker ner , saknar er verkligen !!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0