strömsund

blir det idag med syster & mamma :) och såklart tar jag med mig min lille guldklimp !
Micke ska väl ut i skogen och strosa lite med Ajax (: Ïdag är det inget vidare trevligt väder :( massa regn och tråk !
IDAG måste jag måla Williams rum , eller ikväll blir det ju , sista dagen Micke är hemma innan han börjar jobba igen , kommer kännas konstigt då han har varit hemma med oss i hela 3 veckor !
Fast de kommer la gå bra det med , jag får ju lite mer att göra på dagarna iaf , William är ju helt vild nu förtiden :p hehe , han ska verkligen klättra på allt , igår te.x tog han sig upp i Emelies säng , med hjälp av att dra sig i kudden & klättra lite på Mickes knä , så nu kan han nog ta sig fram vart han vill .. För några dagar sen klättra han upp två trappsteg hemma helt själv ! så nu MÅSTE vi fixa grindar också :) men det är härligt att det händer så himla mycket nu , man blir så glad för varje ny sak han lär sig :) !!
nu sitter jag hemma hos syster , älskling och William har slocknat på hennes säng ,s er så härligt ut ! (:     Sitter & kikar på blocket o lite , försöker hitta en matstol till William , vi har bara en sån man spänner fast på bordet , men vill ha en stående ..
till Angelica : det var synd att du inte såg kommentaren då du va i Rossön  , vi har ju en bil nu , så till helgen kan vi kanske komma och hälsa på om ni är hemma då ? skulle verkligen vara superkul ;D Hur är det med Liam nu ? Stor kille kan jag tro :) ? Stora kramar från mig & William till er <3'

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ja de va synd! Men va kul att ni har en bil nu :) Jag hör av mig kanske på onsdag så få vi se till helgen, jag börjar jobba idag och ska jobba i helgen, men som de låter nu är jag ledig under dagen på lördag och söndag jobbar bara en timma på morron och en timma på kvällen. Men jag hör av mig när jag vet mer. Skulle va jätte kul om ni kom :) Kramar

2010-08-09 @ 11:23:52
URL: http://angelicanorlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0