<3

har inte skrivit på länge , men vet inte heller vad jag ska skriva .. William växer & allt är bra med han :) han drar sig upp mot allt han kommer åt nu , älskar att dra sig upp mot vårat nya vardagsrums bord :) stora killen !
Inatt sov vi i jaktstugan tillsammans med Emelie & Per , satt ute och eldade o hade det trevligt :) men fasen vad mygg det finns , så himla jobbigt , men snart är hösten här och då försvinner de .. men då får vi ju kyla med :( inte lika kul det ..
Gud va tiden går fort ! den 20:e blir William 9 månader , sen i november blir han ett år , det är läskigt att det ens kan gå så fort , tyckte det va nyss vi låg där på BB och han var så liten :)
nu håller älskling på att lägga William , han bestämde sig för att lägga sig sent idag :p :) har vi tur så sover han lite längre imorn , men det brukar inte bli så ..
tyvärr så har jag inget alls att berätta, ha de bra !
Kramar

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hej vännen! Jag har inte sett din kommentar förens nu. Har inte haft nån dator hos mamma och pappa! Nu har jag jätte dåligt samvete att jag inte hörde av mig. Men jag trodde att ni var i Småland just då :/ Fan också! Jag hoppas verkligen att vi kan träffas snart. Nästa gång vi ska till Rossön och de inte är fullt upp så ska jag försöka ordna skjuts så vi kan hälsa på er! Men ni får väldigt gärna komma hit om ni får tag på en bil :) Massa kramar från mig!

2010-08-05 @ 08:45:41
URL: http://angelicanorlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0